Eerste dagen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Julia Gerritsen - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Julia Gerritsen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Julia

25 Januari 2013 | Spanje, Madrid

Ik heb nu twee nachtjes geslapen in mijn nieuwe kamer, het is wel even wennen.

Woensdagochtend 23-01 reed ik met mijn ouders, broer en Tom naar Schiphol, nadat ik mijn partner in crime, Suzanne Vree, er ook was hebben we de koffers ingecheckt en nog wat gedronken met iedereen. Nadat we iedereen gedag hebben gezegd en door de douane waren was het echt zover. De vlucht ging snel en voordat ik het wist waren we al in Madrid en zaten we in een taxi op weg naar Aluni.net. Hier hebben we het contract voor het appartement getekend en de sleutels opgehaald. Rond half 2 waren we in ons appartement. Het is een appartement voor vier personen, er zaten al twee andere meisjes eentje uit Finland en nog iemand uit Nederland. Binnenkort laat ik wel wat foto's van mijn appartement zien. We hebben die dag verder niet zoveel gedaan, koffers uitgepakt, boodschappen gedaan en een rondje door de wijk gelopen. 's Avonds waren we kapot en zijn we vroeg naar bed gegaan.

Gister hebben we Jan de toerist uitgehangen met z'n tweeën en daar gaan we vandaag mee verder. Gister zijn we naar het centrum van Madrid geweest en hebben daar een stadswandeling van ruim vier uur gemaakt. Tussendoor hebben we ergens geluncht. Het is hier heel gebruikelijk om een hele uitgebreide lunch te nemen. Nadat Suus en ik een bord Paella op hadden kregen we nog een grote kip met aardappelen. In het centrum was bij Sol een demonstratie bezig dus er was veel politie op de been. Omdat we uitgebreid hebben geluncht en een beetje in het spaanse ritme proberen te komen hebben we gisteravond rond negen uur thuis gegeten terwijl we Wie is de Mol? keken =).

Vandaag gaan we de wijk Chueca bekijken en beetje shoppen. We hoeven pas op dinsdag naar de universiteit dus we kunnen nog even lekker vakantie vieren.

Ciaooo!

  • 25 Januari 2013 - 17:32

    Irma:

    Leuk, ik ben benieuwd naar de eerste foto's.

  • 25 Januari 2013 - 20:10

    Mariska:

    Leuk Juul! Snel weer een volgend verhaal! :) adios!

  • 28 Januari 2013 - 18:09

    Christa:

    leuk verhaal Juul het ziet er naar uit dat je het erg naar je zin We zijn superbenieuwd en wat een lekker weertje. tot gauw adios............

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Madrid

Ik studeer aan de Universidad de Autonome de Madrid, La Salle.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

Weekendje Nederland

26 Februari 2013

Malaga, Fam. Rozestraten en meer

12 Februari 2013

Carnaval

03 Februari 2013

La Salle

25 Januari 2013

Eerste dagen
Julia

Ik zit nu in mijn derde jaar van mijn Pabo opleiding op INHolland Haarlem.

Actief sinds 19 Jan. 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 3852

Voorgaande reizen:

23 Januari 2013 - 30 April 2013

Madrid

Landen bezocht: